woensdag 20 april 2011

Kraamcadeaus / baby gifts




It all started out with knitting the doll and mouse for my own children. Then a few years later, suddenly it hits me again. I like to make things. Then I crochet the piglet. I used a pattern made for Zpagetti and just made it out of cotton. Then I really got into it and started to make my own little stuffed toys, like the pinguin. The last thing I made is the small cardigan as a baby gift. What do you like best?

Het begon allemaal met het breien van de pop en de muis voor mijn kinderen. Toen, een paar jaar later, ging ik als kraamcadeau het varken haken, patroon geschreven voor Zpagetti en gewoon katoen gebruikt. Daarna ging ik mijn eigen kleine beestjes haken, zoals de 'pinguïn'. Ik doe dan maar iets op gevoel. En nu als laatste dat vestje en mutsje gebreid (zo schattig). Wat vinden jullie het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten